כדורים להגדלת הפין

אחד האיברים החשובים ביותר לגברים הוא איבר המין הגברי, המסמל את הגבריות שלהם. במשך שנים רבות לגברים אשר לא היו מרוצים מגודל איבר המין שלהם לא הייתה אפשרות להתמודד עם הבעיה הזו, אך זה לא המצב כיום, כיום ניתן למצוא פרתונות כגון כדורים להגדלת הפין. בימינו יש מספר אפשרויות כדי להגדיל את הפין ולקבל את התוצאות הרצויות, במאמר זה נציג בפניכם את כל האפשרויות.

הפין הממוצע

לפני שנדבר על הדרכים הקיימות להגדלת הפין, נתחיל עם כמה עובדות על איבר המין הגברי. את גודל איבר המין מגדירים שני דברים: האורך והעובי. את הפין צריך למדוד בזמן זיקפה, כי ההבדלים בגודל הפין משמעותיים בזמן זיקפה.

אורכו של איבר המין הגברי הממוצע הוא 13.5 ס"מ וכל איבר מין גברי שאורכו פחות מ-8 ס"מ נקרא מיקרופניס והוא מהווה בעיה רפואית כי כמעט ולא מאפשר חדירה וקיום יחסי מין.
למרות שלרוב הגברים בעולם יש איבר מין ממוצע ויותר, חלק מהם עדיין מחפש דרכים להגדלת הפין.

דרכים להגדלת הפין

לשאלה איך מגדילים את הזין יש מספר תשובות כמו ניתוחים, הזרקות, משאבות ואקום וכדורים להגדלת הפין. חלק מהאפשרויות יעילות יותר וחלק מציעות פתרון זמני, אז בשביל להבין מה הפתרון המושלם עבורכם עשינו רשימה:

ניתוח

הגדלת הפין בעזרת ניתוח מבטיחה קבלת תוצאות באופן מיידי, אך כמובן שיש סיכונים רבים כמו הניתוח עצמו ותהליך ההחלמה שבו יש חשש לזיהומים וכמובן גם כאבים שמתלווים לכל זה. בדרך כלל הניתוח להגדלת הפין מיועד עבור גברים שיש להם איבר מין קטן במיוחד (מיקרופניס).
תהליך זה מלווה בסיכונים וכאבים, אך מציע פתרון מיידי וקבוע.

הזרקות

עולם האסתטיקה כיום מציע לגברים לבצע הזרקות לאיבר המין כדי להגדיל אותו. בתחום ההזרקות קיימות שתי אפשרויות: האחת היא הזרקת שומן לפין שנלקח מאזורים אחרים בגוף, והשנייה היא הזרקת חומצה היאלורונית. הזרקות לאיבר המין נחשבות לבטוחות בגלל שאת שומן לוקחים מגוף הגבר והחומצה מיוצרת גם בגופנו באופן טבעי.

למרות שתהליך זה נחשב לבטוח, הוא מציע רק פתרון חלקי וזמני. בעזרת הזרקה רק עובי הפין גדל והתוצאות נשארות לתקופה של כשנה.

משאבת ואקום

אפשרות נוספת שקיימת עבור גברים שרוצים להגדיל את הפין שלהם הוא בעזרת משאבת ואקום. את המשאבה מלבישים על איבר המין ויוצרים ואקום וכתוצאה מתחילה זרימת דם מוגברת לפין.

תהליך זה נחשב לבטוח לחלוטין אך מציע פיתרון זמני בלבד של שעה ואפשר להגדיר אותו יותר כ"אשלייה".

הגדלת הפין ללא צורך בניתוח

בשנים האחרונות הגברים קיבלו פיתרון נוסף. כדורים להגדלת איבר המין מציע פתרון מושלם עם תוצאות מרשימות ביותר. את הכדורים צריך לקבל מספר פעמים ביום לתקופה מסוימת ולאחר תקופה של כמה שבועות ניתן להבחין בשינוי בגודל הפין.
כדורים להגדלת הפין מציעים פתרון יעיל ובטוח, עם תוצאות מרשימות.

כדורים להגדלת פין

קיימות דרכים שונות להגדלת הפין וקבלת התוצאות הרצויות, אך אחת בולטת עם היתרונות הרבים שלה. כדורים להגדלת הפין היא דרך בטוחה לחלוטין שמציעה לגברים תוצאות מרשימות כבר בשבועות הראשונים. למרות שפיתרון זה לא מיידי, הוא לא מלווה בסיכונים ומבטיח תוצאות מרשימות.

הכין רוכשים?

כדורים להגדלת הפין ניתן לרכוש אצלנו באתר במחירים הטובים ביותר, בצורה בטוחה ודיסקרטית. הזמינו כבר היום וקבלו את התוצאות הרצויות!

בית מרקחת עבור כדורים להגדלת הפין

פתרונות בעיות אונות עם רכיבים
טבעיים באישור משרד הבריאות

  • משלוחים מהירים לרוב חלקי הארץ
  • שמירה על דיסקרטיות מובטחת
  • רכיבים טבעיים מן האדמה והעץ

077-997-4804

Add to cart