מה לעשות אם לא עומד לך?

נעים מאוד אני אימפוטנציה

אין אונות (אימפוטנציה) היא לא נושא שרוצים לדבר עליו, אך בואו נודה על האמת, אין אונות היא בעיה נפוצה כל כך וחייבים לדון בה. כיום, בעידן הדיגיטלי, קל מאוד לחפש מהם הפתרונות הקיימים לבעיה, להתנסות, להתייעץ וכמובן לפתור את הבעיה ולהמשיך בחייכם.

אימפוטנציה בכל הגילאים

אימפוטנציה יכולה להופיע בכל גיל ללא שום קשר להרגשה שלכם, לא קיים גם קשר לגירוי או למשיכה שאתם חווים. אין אונות היא תפקוד לקוי של הזקפה. במצב זה קיימת חוסר יכולת לשמור על זקפה מלאה לצורך קיום יחסי מין או במצב שבו לא מגיעים לזקפה כלל.

בדרך כלל נהוג לשייך בעיה זו לגילאים מבוגרים, זאת בשל דעת המומחים המצביעים על הגילאים המבוגרים יותר כקבוצת הסובלים המרכזית של הבעיה. אך, ככל שגוברת הפתיחות לדבר על העניין וההבנה כי אפשר לטפל בבעיה זו, נחשפים יותר ויותר גברים צעירים הסובלים מהבעיה באותה המידה.

במקרים רבים מאוד, תופעה של חוסר זקפה או זקפה לטווח זמן קצר מתרחשת מסיבות פסיכולוגיות. אמנם אין לזלזל בבדיקות הרפואיות שיש לבצע על מנת לוודא שלא קיים שום גורם בריאותי, אך אם הבעיה היא אינה בעיה בריאותית, שווה לשקול כי אולי תופעה זו נוגעת לרגש, התחושות או המחשבות.

דוקטור תציל אותי

אם אתם מרגישים שהבעיה קבועה ואפילו מציקה, בת הזוג מספרת לכם שהיא אינה מגיעה לסיפוק מלא או אתם חווים אכזבה ממהלך החוויה, זה הזמן לפנות לטיפול. אם תבחרו להיוועץ תחילה עם רופא, אתם תישלחו לבדיקות מתאימות כדי לשלול בשלב הראשון שישנם כשלים במערכות הגוף השונות.

בבדיקות הגופניות יבדקו האם הבעיה היא בעיה הורמונלית או עצבית, שהם גורמים המשפיעים ישירות על תקינות זרימת הדם, האם ישנו עודף כולסטרול וכן לבדוק האם רמת הטסטוסטרון מאוזנת. גם גלוקוז ייבדק ברוב המקרים, כדי לוודא שלא מדובר במחלת הסוכרת ויתכן ביצוע אולטרסאונד לאיבר המין, על מנת לבדוק את תקינות זרימת הדם.

טיפול תרופתי – המחיר על כך הוא לא רק בשקלים

ישנם אמצעי רפואה רבים לטיפול באין אונות, והם יאפשרו לכם להשיב לשפר חיי המין ואף ישיבו לכם את השליטה בזקפה, אך יש לכך מחיר. כמו כל גלולות כימיקליות ודומיהן יש לא מעט תופעות לוואי אפשריות, מה שלעתים מונע ממטופלים מסוימים להשתמש בגלולות האלה כפתרון.

כמובן, את כל המרשימים ואת המינונים לתרופות אלו קובעים הרופאים איתם התייעצתם, אך לעיתים המינון לא מספיק. בסופו של דבר מדובר בהליך שהוא הליך פולשני, החודר לפרטיות באופן לא רצוי וקיים סיכוי שהוא עשוי לאכזב בסיום.

הניסיונות להטיב עם התופעה, להפחית את תופעות הלוואי ולהעלות את המינון מול הרופא, לא בטוח שימנעו את תחושת החרדה, החששות והתסכול המלווים אתכם לפני כל מפגש מיני.

מוצרים טבעיים – הפתרון המושלם

על פי ההערכות כשליש מהגברים סובלים מבעיות אין אונות וזקפה, כך שאתם לא לבד בסירה. רבים פונים לקבלת טיפול רפואי או נפשי על מנת לשפר את מצבם, אך כאשר זה אינו מטפל בבעיה, באופן טבעי הם מגיעים לטבעי, אלינו.

כמעט כמו בכל דבר, אנשים מחפשים את הפתרון הקל ומבינים רק תוך כדי התהליך כמה הוא איטי ,קשה ולעיתים אף נכשל. זהו השלב בו אנשים מחפשים אלטרנטיבות, וכאן אנו נפגשים. חברת אקסטרה סייז, מייצרת ומשווקת מוצרים 100% טבעיים, הפותרים שלל בעיות בתחום המיני בקרב גברים.

מאחר והטיפול התרופתי כרוך בסיכון להיתקל במגוון תופעות לוואי מסוכנות והתהליך עד להשגת הגלולה המבוקשת הוא ארוך, מדוע לא להתחיל מהטיפול הטבעי ולהימנע מסיכון ומתהליך ארוך?

אימפוטנציה היא תופעה פיזית המתרחשת בגוף, לכן ברוב המקרים היא זקוקה לעזרה בשיפור תפקוד הגוף. העזרה לא חייבת להגיע מגורם חיצוני, אלא יכולה גם להגיע כעזרה פנימית, וזאת על ידי עידוד המערכות האחראיות על ייצור הזקפה, על מנת שהיא תהיה תקינה ומספקת.

חברת אקסטרה סייז דוגלת במציאת פתרונות מהטבע לשיפור התפקוד המיני הגברי. כל מוצרי החברה באישור תקף מטעם משרד הבריאות ומורכבים מ-100% רכיבים טבעיים המעודדים את פעילות זרימת הדם התקינה לאיבר המין ומסוגלות להביא לזקפה טובה ולטווח זמנים מספק, על מנת שתוכלו לחוות סקס תקין ומהנה לשני המשתתפים (או יותר, להרפתקנים מבינכם).

המוצרים אינם מצריכים מרשם רופא וניתן לרכוש אותם באופן מקוון דרך אתרנו מאובטח או דרך חנויות הטבע הפועלות און ליין. כמובן, הרכישה מתבצעת תוך כדי שמירה מלאה על הדיסקרטיות וכך גם קבלת המשלוח עד הבית. הטבליות של אקסטרה סייז מתפקדות כפתרון טבעי לבעיית אין אונות ולמעשה מבצעות את אותה הפעולה, רק ללא תופעות הלוואי וההקפדה מיוחדת.

הטבליות לא רק מעודדות את היווצרות הזקפה באופן בטוח לגוף, אלא הן מוכחות כיעילות ביותר גם עבור הגדלה ועיבוי איבר המין במצב של זקפה, כך שאם אי פעם חששתם מעניין הגודל, תפסתם שתי ציפורים ביד.

מוצרים אלו יוכלו לשרת אתכם בכל זמן נתון, ללא חשש תופעות הלוואי המדאיגות וללא הצורך בליווי ומעקב רפואיים המגיעים עם חשיפה פולשנית ומביכה.

סיכום

אם בחלק גדול מהמקרים אתם מצליחים להשיג זקפה באיכות טובה, סביר להניח שאתם לא באמת סובלים מאין אונות. אך, אם ביותר מ-80% מהפעמים אתם חווים קושי בהגעה לזקפה מלאה שנמשכת לפחות מספר דקות, ייתכן שאתם זקוקים לטיפול. אם אכן זה המקרה, הפתרון הטבעי מבית אקסטרה סייז יאפשר לכם לטפל בבעיה במהירות, ביעילות וכמובן בסודיות מובטחת, באמצעות הזמנה דרך האתר מאובטח שלנו, שם תוכלו לרכוש טבליות ללא מרשם  ועם משלוח דיסקרטי וזריז עד הבית.

פתרונות בעיות אונות עם רכיבים
טבעיים באישור משרד הבריאות

  • משלוחים מהירים לרוב חלקי הארץ
  • שמירה על דיסקרטיות מובטחת
  • רכיבים טבעיים מן האדמה והעץ

077-997-4804

Add to cart