הגדלת איבר המין

אחד הנושאים החשובים ביותר עבור הרבה מאוד גברים הוא איבר המין שלהם והגודל שלו. חלק גדול מהגברים  חוששים מגודל איבר המין שלהם וחלק אף מחפשים דרכים להגדלת איבר המין. למרות שלרוב הגברים יש פין בגודל ממוצע ומעלה, העניין עדיין מטריד אותם.

איבר המין הממוצע

עניין גודל איבר המין הגברי עלול לעורר מבוכה אצל גברים רבים, אבל רגע לפני שאנחנו עוברים לדרכים עבור הגדלת איבר המין בואו נבין מה הממוצע. את גודלם איבר המין הגברי קובעים שני מדדים: האורך והעובי. את גודל הפין צריך למדודד בזמן שהפין נמצא בזקפה מלאה, בגלל הסיבה הפשוטה שהוא גדל באורך ובעובי באופן משמעותי.

אורך הפין הממוצע בעולם הוא 13.5 ס"מ וכל איבר מין שאורכו פחות מ-8 ס"מ נחשב לבעיה רפואית וניקרא מיקרופניס מכיוון שהוא כמעט ולא מאפשר לחדירה וקיום יחסי מין. כל איבר מין גברי שאורכו יותר מ-8 ס"מ לא נחשב לבעיה בעולם הרפואי.

 

הגדלת איבר – הגודל כן קובע

למרות שבזמן קיום יחסי מין הסנטימטרים הראשונים של איבר המין הגברי הם החשובים ביותר (רוב קצות העצבים בנרתיק האישה נמצאים באזור זה), הגודל כן קובע. כדי לתת לאישה הנאה מקסימלית ולהעצים את האורגזמה שלה חדירה עמוקה היא דבר חשוב כדי להשיג זאת. לכן לגברים כיום יש מספר דרכים עבור הגדלת איבר המין.

 

הגדלת איבר המין – מה האפשרויות?

כדי לקבל את התוצאות הרצויות קיימות מספר דרכים בשביל הגדלת האיבר כמו בעזרת ניתוח, הזרקה, משאבת ואקום וכדורים להגדלת הפין.

 

ניתוח להגדלת איבר המין

בעולם הרפואי כיום קיימת אפשרות להגדלת האיבר באמצעות ניתוח. ניתוח זה מאפשר להגדיל את איבר המין בכמה סנטימטרים על ידי שחרור הרצועות המחזיקות את הפין לבסיס הבטן. כמובן שכמו בכל ניתוח גם כאן התהליך מהווה סיכון ומצריך הרדמה וזמן החלמה. בנוסף יש את הכאבים שלאחר הניתוח והחשש לזיהומים.

 

כדורים להגדלת הפין

כדורים להגדלת איבר המין הוא פתרון מושלם עם תוצאות מרשימות לא פחות מאשר ניתוח. כיום שיטה זו יעילה ביותר ונגישה לכולם שיכולה לפתור את הבעיה של גודל הפין בקלות. את הכדורים צריך לקבל לתקופה מסויימת, כמה פעמים ביום. לאחר צריכה של כמה שבועות אפשר להבחין בשינוי הגודל באופן ברור. נטילת כדורים להגדלת איבר היא בטוחה ואפקטיבית, ולכן מומלצת ביותר.

 

הזרקה להגדלת איבר המין

בימינו בתחום האסתטיקה מציע לגברים הזרקות להגדלת איבר. יש שתי אפשרויות בתחום ההזרקות: האחת היא הזרקה של שומן מחלקים אחרים מהגוף של הגבר עצמו והשנייה היא הזרקה של חומצה היאלורונית. שתי האפשרויות נחשבות לבטוחות מכיוון שהשומן נלקח מגוף הגבר עצמו והחומצה ההיאלורונית קיימת ומייוצרת בגופנו באופן טבעי. למרות שהזרקה היא דרך בטוחה חשוב לציין זה פתרון זמני והתוצאה נשארת לפרק זמן של כשנה.

 

משאבת ואקום להגדלת איבר המין

פתרון נוסף שקיים להגדלת איבר הוא באמצעות משאבת ואקום, גם פיתרון זה זמני ומייצר סוג של "אשלייה" של איבר מין גדול יותר. משאבת ואקום מתלבשת על איבר המין הגברי ויוצרת ואקום, וכתוצאה הוואקום גורם לכמות דם גדולה לזרום לפין. משאבות ואקום בדרך כלל עוזרות לגברים עם בעיות זקפה.

 

לסיכום

ישנן דרכים רבות להגדלת איבר המין עבור קבלת התוצאות הרצויות. חלק מהאפשרויות בטוחות יותר מהאחרות ובחלק מהמקים התוצאות זמניות. הדרך הטובה ביותר להגדלת איבר היא הדרך שבה הגבר ירגיש בטוח ונוח.

גבר לפני הגדלת איבר המין

פתרונות בעיות אונות עם רכיבים
טבעיים באישור משרד הבריאות

  • משלוחים מהירים לרוב חלקי הארץ
  • שמירה על דיסקרטיות מובטחת
  • רכיבים טבעיים מן האדמה והעץ

077-997-4804

Add to cart